Kako bi životno osiguranje učinila dostupnim što većem broju naših građana UNIQA osiguranje je kreiralo poseban paket koji obuhvata popust od 25 EUR na polisu osiguranja života, popust od 50% na osiguranje domaćinstva i MeteoUNIQA – besplatan servis upozorenja na vremenske nepogode.
Istovremeno, u periodu od 15. septembra do 15. januara 2011. godine, UNIQA omogućava svim građanima da se u 32 poslovnice UNIQA osiguranja, kao i u 91 ekspozituri Raiffeisen banke, informišu o životnom osiguranju i dobiju finansijske savete o investiranju u sigurniju finansijsku budućnost za sebe i svoju porodicu.
Životno osiguranje dobija na značaju posebno što državna penzija čak i u mnogo razvijenijim zemljama nije dovoljna, tako da su građani primorani da sada izdvajaju mnogo veća sredstva za vreme kada će im biti potrebna u budućnosti.
UNIQA osiguranje je kompanija koja od svog dolaska na srpsko tržište beleži konstantan rast, zahvaljujući svom međunarodnom iskustvu i stabilnom poslovanju na svim tržištima Evrope i Srbije. Svojim proizvodima životnog osiguranja, primerenim i dostupnim svakom građaninu Srbije garantuje visok kvalitet i najbolju uslugu.
Istovremeno, uplatama životnog osiguranja u stranoj valuti ili dinarima sa uračunatom deviznom klauzulom osiguranicima je obezbeđena maksimalna zaštita njihovih uloga tokom trajanja osiguranja. Isplata osiguranih – ugovorenih suma je takođe u stranoj valuti – EUR, CHF, USD, po izboru osiguranika.
Podršku medijskoj kampanji pružio je zajedno sa svojim ćerkama i Saša Đorđević, proslavljeni srpski košarkaš, koji je promoter UNIQA osiguranja. Podržavajući porodične vrednosti i brigu o najdražim osobama, ali i o sebi, pozivamo građane Srbije da na vreme obezbede izvesniju finansijsku budućnost za sebe i svoju porodicu.
Leave a Reply
You must be logged in to post a comment.