“Dunav osiguranje” na Sajmu brendova

Na šestoj po redu sajamskoj manifestaciji „Brend Fair“, koja će se održati od 11. do 13. februara na Beogradskom sajmu, jedan od zapaženih učesnika biće i „Dunav osiguranje“, rečeno je na pres konferenciji održanoj  u ovoj Kompaniji.

„Brend Fair“ je visokoprofilisana poslovno-edukativna manifestacija posvećena brendovima i naprednim tržišnim komunikacijama.

Posle uvodne reči mr Milice Slijepčević, PR menadžera Kompanije „Dunav osiguranje“, na konferenciji za novinare prisutnima se obratio i Milivoje Radovanović, direktor „Brend Faira 6“, koji je pored ostalog rekao:

-Ključna reč ovogodišnjeg sajma je „tržište“. Uputili smo poziv privrednicima da iskoriste jedinstvenost „Brend Faira 6“ i da na početku poslovne godine, kroz spektar inspirativnih mogućnosti predstave svoje brendove potrošačima, poslovnoj javnosti i medijima iz regiona i Evrope. Pruža im se mogućnost i da svom menadžmentu omoguće edukaciju na tom sajmu i učestvuju u radu velikog Beogradskog foruma čiji je pokrovitelj Privredna komora Srbije.

U prilog domaćina pres konferencije, Radovanović je podsetio da višegodišnja i vrlo uspešna izgradnja kulture liderstva Kompanije „Dunav osiguranje“, ima veliki uticaj na ukupne privredne tokove, te je utoliko važnije njeno učešće na ovogodišnjem „Brend Fairu““.

Pre nego što je sa Radovanovićem potpisala ugovor o saradnji sa „Brend Fairom“ mr Milenka Mila Jezdimirović, generalni direktor Kompanije „Dunav osiguranje“ je istakla da je Sajam brendova prilika da „Dunav“ predstavi svoje kapacitete i prednosti, nivoe znanja i usluga i potvrdi da je reč o osiguravaču koji je jedan od značajnih partnera vodećih kompanija spremnih da se utrkuju sa izazovima vremena i da budu nosioci svakodnevnih promena. Svojom reputacijom i tradicijom ta firma se zasluženo izborila za svoje mesto, o čemu svedoče i podaci da je prva Kompanija po visini ukupne premije, broju izdatih polisa, po visini i brzini isplate šteta, po broju osiguranih vozila, a ima i najveću prodajnu mrežu u Srbiji i najviše zaposlenih među osiguravačima. Prema njenim rečima, nije tačna tvrdnja da se u vreme krize, prvo treba odreći osiguranja sa liste troškova, naprotiv, osiguranje u krizi predstavlja pomoć, bezbednost i za mali izdatak, veliku sigurnost, koja obezbeđuje spas, a ponekad se to shvati tek kad se desi osigurani slučaj. Na „Brend Fairu“ će Kompanija „Dunav osiguranje“ među privrednim liderima pokazati koliko zna i vredi, jer stalno unapređuje svoj sistem vrednosti i prepoznatljiv brend.

Na konferenciji za novinare učestvovao je i Miloš Bugarin, predsednik Privredne komore Srbije, koja je suorganizator „Brend Faira 6“.

-Ovogodišnji Sajam brendova će izaći iz lokalnih okvira i biti regionalan skup, zato što se dešava u godini kad naša zemlja predsedava CEFTA sporazumom. U okviru tog sajma, u Komori će se održati Beogradski CEFTA forum, na kojem će učestvovati države potpisnice tog sporazuma, koje imaju tržište od 30 miliona potrošača – istakao je Miloš Bugarin i naglasio da je promocija brendova jedan od važnih faktora za povećanje domaćeg izvoza i njegov izlazak iz lokalnih granica, a istovremeno i regionalno pozicioniranje na tržištu. Pozitivnim brendiranjem, Srbija privlači brojnija inostrana ulaganja, unapređuje svoju privredu, a tako poboljšava i standard građana.

Be the first to comment

Leave a Reply