Strategic marketing: Grawe osiguranje najpoznatije

Grawe osiguranje je najpoznatije u segmentu osiguranja života, jer četvrtina građana Srbije odnosno oko dva miliona ljudi zna da ta kompanija posluje na domaćem tržištu, pokazuju rezultati istraživanja marketinške agencije Ipsos – Strategic marketing.
Na osnovu rezultata istraživanja te marketinške kuće, devet odsto građana bi izabralo kompaniju Grawe za osiguranje života, dok osam odsto anketiranih ima najviše poverenja u nju u segmentu osiguranja zivota.
„Na osnovu dobijenih podataka, statistički zaključak je da bi 800.000 građana poklonilo poverenje baš ovom osiguravajućem drustvu kad je u pitanju segment osiguranja života. Tri odsto populacije, odnosno više od 250.000 građana Srbije smatra da je Grawe osiguranje najbolje osiguravajuće društvo u oblasti osiguranja života“, navodi se u saopštenju i zaključuje da podaci iz istraživanja jasno govore o velikom potencijalu tržišta Srbije u domenu životnog osiguranja.

Be the first to comment

Leave a Reply