Triglav: Rast životnog osiguranja

 

Kompanija “Triglav Kopaonik” računa na rast životnog osiguranja, čije učešće u ukupnom osiguranju je poraslo sa 0,8 odsto u 2002. na 13,5 procenata u 2008.
Član Uprave kompanije Triglav Boštjan Vovk i predsednik Upravnog odbora “Triglav Kopaonika” Milan Skok su kazali da u razvijenim zemljama čak dve trećine ukupne premije ide na životna osiguranja.

Procenjuje se da je slaba informisanost najveći uzrok nerazvijenosti tog oblika osiguranja u Srbiji, ali i nepoverenje građana kao posledica problema i raznih pronevera iz devedesetih godina prošlog veka, naveli su oni.

U saopštenju se ukazuje da je, da posle kupovine Kopaonika, nova kompanija “Triglav Kopaonik” postepeno raste i sada drži četiri odsto srpskog tržišta. Strateški plan je da kompanija nastavi rast, kako bi osvojila 10 odsto tržišta osiguranja u Srbiji.

Grupa Triglav planira i osvajanje tržišta u Albaniji, Rumuniji i Bugarskoj, a u prošloj godini ostvarila je bruto premiju veću od milijardu evra. Triglav posluje u osam država – u svim državama bivše Jugoslavije, Češkoj i Slovačkoj, a u regionu drži 20 odsto tržišta bivše SFRJ, navedeno je u saopštenju te osiguravajuće kompanije.

Be the first to comment

Leave a Reply