Upravljanje odnosima sa klijentima u finansijama i osiguranju

Konferencija “Upravljanje odnosima sa klijentima u finansijama i osiguranju”, održana je u prostorijama beogradske kancelarije microsoft-a i ponudila je konkretne savete vezane za upravljanje odnosima sa klijentima u finansijama i osiguranju.
Konferencija “Upravljanje odnosima sa klijentima u finansijama i osiguranju”, održana je u prostorijama beogradske kancelarije microsoft-a i ponudila je konkretne savete vezane za upravljanje odnosima sa klijentima u finansijama i osiguranju.
Među učesnicima su se našli direktori osiguravajućih društava, banaka, dobrovoljnih penzionih fondova, rukovodioci marketinga i prodaje i savetnici za upravljanje odnosima sa klijentima. Konferencija je otvorila diskusiju na temu izazova sa kojima se suočavaju finansijske institucije i osiguravajuće kompanije, suočene sa oštrom konkurencijom i velikom ponudom proizvoda. Predavači koji su se za ovu priliku okupili iz nekoliko zemalja regiona, ponudili su praktične savete za uspostavljanje odnosa poverenja sa klijentima i naveli načine za povećanje cross sell i up sell prodaje polisa.
Vedran Krevatin je ukazao na potrebu uvođenja INsurance2 CRM (Customer Relationship Management – upravljanje odnosa sa klijentima) rešenja u cilju ostvarenja prednosti na tržištu i predstavio trendove u ovoj oblasti za naredne dve godine. Nataša Vujičić je predstavila rezultate najnovijeg istraživanja agencije MASMI o tržištu osiguranja u Srbiji i godišnji izveštaj kompanije PwC (PricewaterhouseCoopers) po nazivom “Top issues – the insurance industry in 2015” i ukazala na to šta klijenti očekuju od kompanija iz oblasti finansijsa i osiguranja. Nakon otvorenog razgovora o izazovima, Matej Košir je demonstrirao procedure za njihovo prevazilaženje.
microsoft CRM osiguranjePrisutni su imali priliku da saznaju sve o načinima na koje INsurance2 CRM obezbeđuje prepoznavanje i kategorizaciju prodajnih prilika, optimizaciju prodajnih procesa i upravljanje marketinškim aktivnostima. Predstavljena je i IN2 aplikacija USD (Unified Service Desk) za podršku kontakt centrima koja objedinjava različite kanale komunikacije (telefon, SMS, e-mail i socijalne mreže) i čak 5 do 7 različitih standardnih aplikacija u jedinstven sistem.
Konferencija je završena uz nekoliko ključnih preporuka u komunikaciji sa klijentima, koje su u skladu sa MASMI istraživanjem: važno je jasno istaći objektivne prednosti proizvoda; edukovati korisnike; biti inovativan i informisan o svetskim trendovima; održati visok kvalitet usluge; i biti uvek dostupan klijentima.